Tuesday, July 28, 2009

nak share skit pasa hari 2...maso 2 aku gadoh nge kawe baik aku!!!

ade la ari 2..(tok ingat bilo) kawe baik aku, ajak g make malam. Tapi aku royak aku xmake malam, sebab boleh jgk la nak royak tiap2 malam kami kua g makan. pah 2 ado sedikit la,die punyer kate2 tu mengguris ati aku (kecik ati aku maso 2)......
(gadoh ni kot msj....)

kate2 die 2 memang pedih gilerrr....
sapa bedarah2 ati aku, ishhhh!!....
xpyah la nk share kate2 tu..bia aku je yg simpan. tapi lepah2 je dpt msj pedih gilerr 2....aku tros blari masok t0ilet!
ala wak mendo lagi dh msok t0ilet (bkn ******), aku menanges la puah2!!
lpas 2 br lego skit.
aku ader la share ngan kawe aku yg aku pecaye kan die....(aku call die, nk citer pon tesekat2 sebab dok menanges lg)

tp pah ari 2, tros xbecakap due2 org........sapa la ari 2 terpakse juge becakap (sebab 1 group nge die...).
nk wak gano..kecek je la..
skang nie bekawe gitu2 ja.....
buat heran xheran, pduli xpduli je....

bile ingat2 balek..malu aku nk bedepan nge kawe yg aku mengadu 2!!!
ishhhh...
tp aku tebalkan je muke....
nk tegelak pon ader...
ader ke blari msok t0ilet..tp pah buat 2 aku rse lege gilerr!!
cube la buat...
(tp mse aku kua t0ilet 2, tekantoi kat kawe aku...die tgok mato aku meroh. mcm br pah menanges....nsb la die xtnyer.

tp ape2 pon, menanges 2 kan 1 care nk lepahkan tekanan.
buat la ape2 care skali pon asalkan ati anda puah....

No comments:

Post a Comment