Tuesday, July 28, 2009

balek cuti...

sab2 ngan ahad cuti, jadi akak aku ajak balek umah (kuantan). nk balek sangat jd tiket xbeli la, nk naek bas br beli (xslalu perangai cam nie...ari 2 ath knape). cakp2 ngan akak aku, die soh aku g dlu.....aku pon pkol 5.30 dh tepacak kat stesen bas 2.
brator plak nk bli tket, malang btol naseb....tiket pkol 10.30 mlm br ader.
nk buat mcm mne beli jek...(sbenanyer xrela...)

tpon akak bg taw, die kte lme nye kne tggu....(mse 2 akak aku xsapa lg).
aku bg taw die, mai la teman aku...xkan aku kne tggu sorg2!!
bia la tggu sme2...
die pon tggu la skali nge aku...
bayangkan la bpe jam kite org dok melepak kat c2....
(5 jam...)
tp mse xtebuang gi2 jer.....
kite org isi dengan bende yang paedah...
kite org share2 la cerite sebab lme xjumpe..(padahal br bpe mggu..hehe)
tp yang nk tegelak sgt 2...kite org becakap punyer la kuat tambah gelak skali. klu org tgok pon kte dh xbtok agaknyer bebudak nie...!!
saapa ke tahap cm gi2 skali...korg bayangkanlah.
dah la 2....bukan nye speaking bahasa standart, speaking kelantan plak 2.
(kite org famely ckp klantan....because we are from klantan's)

aku nk kte bangge jd anak klantan 2 ader la jgk...kuantan pon bole!!!
naseb baek la aku nie xpekat sngt base klantan......bekecek panda.

akhernye, kite org naek jgk bas.
sapa kuantan dengan slamat..pkol 2 pagi.

No comments:

Post a Comment